72
گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس،

دیدار با خانوادۀ شهید ستّار عباسی

به‌مناسبت فرارسیدن هفتۀ دفاع مقدس، جمعی از مدیران، کارکنان و دانشجویان روز سه‌شنبه 3 مهرماه 1403 باحضور در منزل شهید مدافع حرم ستّار عباسی در فضايي صميمي با خانوادۀ اين شهيد عالي‌مقام، ديدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که والدین شهید والامقام عباسی نیز حضور داشتند یاد و خاطر شهیدان گرامی داشته شد.

والدین این شهید بزرگوار با ذکر خاطراتی از شهید عباسی و حضور آن شهید بلندمرتبه در جبهۀ مقاومت عراق و سوریه اشاره کردند.


 

دکتر زینی وند معاون فرهنگی و اجتماعی و حجت‌الاسلام والمسلمین ترکاشوند معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی نیز ضمن یادآوری ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا از صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدا تقدیر کردند و دیدار با خانواده شهدا را افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت دانستند زیرا که خانواده شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی انجام داده‌اند و امنیت و آسایش امروز را مدیون خون شهیدان دانستند.


 

این دیدار به‌همت معاونت فرهنگی و اجتماعی با همکاری کانون مکتب‌الشهداء دانشگاه برگزار شد.


 

و اما شهید ستار عباسی که بود...

ستار عباسی سختکوش و پر انرژی بود؛ از آن بسیجی‌هایی که برای فعالیت‌های فرهنگی وقت می‌گذاشت و بخش عمدۀ زندگی‌اش وقف کار و تلاش در فرهنگ حماسه و شهادت شده بود. نسبت به رعایت مسائل شرعی به ویژه حلال و حرام حساس بود و در جمع و منهای دنیا، حساب سود و زیان آخرتش را نگه می‌داشت.
ستار ۱۴خرداد سال 62 بدنیا آمد و ۲۵ آبان سال 94 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و ثابت کرد که سرباز حقیقی ولایت است.
گفتنی‌های سه دهه زندگی این بسیجی با اخلاص و دوست داشتنی خیلی بیش از اینهاست... امید به زندگی در لحظه لحظۀ زندگی‌اش دیده می‌شد ولی همۀ دلخوشی‌های ریز و درشت زندگی‌اش را به خدا سپرد تا به خدا برسد.

آخرین اخبار