پیکر مطهر مدافع امنیت شهید "مهران امجدیان"، با حضور پرشور مردم استان و جامعه دانشگاهیان دانشگاه رازی تشییع و در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «مهران امجدیان»، شنبه ۷ مهر ماه ۱۴۰۳ با حضور پرشور مردم شهیدپرور استان کرمانشاه و جامعه دانشگاهی تشییع و در گلزار شهدای شهر کرمانشاه، در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

آیین تشییع پیکر مطهر این شهید با حضور شمار زیادی از شهروندان، فرماندهان نظامی و انتظامی، دانشگاهیان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مسئولان و همرزمان شهید برگزار شد.

جامعه بزرگ دانشگاه رازی ضمن حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مهران امجدیان»، با آرمان‌های والای شهدای همیشه جاوید ایران اسلامی تجدید پیمان کردند.

در این مراسم، دکتر محمدنبی احمدی ریاست دانشگاه رازی به اتفاق جمعی از استادان، مدیران و یاوران علمی حضور داشتند.

در این مراسم، پس از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید توسط حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین غفوری نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، پیکر مطهر شهید «مهران امجدیان» در گلزار شهدای کرمانشاه در جوار دیگر همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید والامقام «مهران امجدیان» از رزمندگان و پاسداران گردان تکاور لشکر ۲۹ حضرت نبی اکرم (ص) حین انجام ماموریت در منطقه مرزی نوسود، بر اثر سانحه دلخراش تصادف اتومبیل به درجه رفیع شهادت نائل شد.

آخرین اخبار